Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Iveco S-WAY AT260S48P (2019-???) 480km » 49-0791 maxgear
wybrany samochód: 
Iveco S-way At260s48p (2019-???) 480km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 49-0791 MAXGEAR

49-0791 Osłona, wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0791
Osłona, wał napędowy 49-0791
14.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

49-0791

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony koła
Strona zabudowyOś przednia
Średnica wewnętrzna 1 [mm]20
Średnica wewnętrzna 2 [mm]76
Długość [mm]80
MateriałGuma
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 49-0791 MAXGEAR

OSĂşONA PRZEGUBU SEAT ZEW. TOLEDO 1,6 1,9D 91- (SAMA OSĂşONA)
numery OEM:
AUDI      321 407 285 D
VOLKSWAGEN      321 407 285 D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 49-0791 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 49-0791 MAXGEAR:

Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Wrocław
2020-10-28
 5/5
Produkty ZAWSZE zgodne z oczekiwaniami :)
Adam, Warszawa
2021-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.