Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena (1999.03-2005.03) 400km » 49-1921 maxgear
wybrany samochód: 
Ferrari 360 (f131) 3.6 Modena (1999.03-2005.03) 400km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 49-1921 MAXGEAR

32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

49-1921

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Długość [mm]124
MateriałTermoplast
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOd strony koła
Ciężar [kg]0,236
Średnica wewnętrzna 1 [mm]30
Średnica wewnętrzna 2 [mm]97
uwzględnić informację serwisową
nr EAN5903364333904

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 49-1921 MAXGEAR

OSĂşONA PRZEGUBU DB ZEW. W164/W251 4-MATIC
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      164 330 06 85
MERCEDES-BENZ      164 330 06 85 SK1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 49-1921 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy 49-1921 MAXGEAR:

Adam, Warszawa
2021-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Wrocław
2020-10-28
 5/5
Produkty ZAWSZE zgodne z oczekiwaniami :)
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.