Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze Audi A6 Allroad C6 (4FH) 2.7 TDI quattro (2008.10-2011.08) 190km » 49-1939 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 Allroad C6 (4fh) 2.7 Tdi Quattro (2008.10-2011.08) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 49-1939 MAXGEAR

22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

49-1939

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyLucas
Średnica [mm]10
Zestaw pełny
nr EAN5903364335175

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 49-1939 MAXGEAR

ZESTAW NAPR. ZACISKU HAM. OPEL VIVARO 1,9-2,5DTI 01-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0004206315
MERCEDES-BENZ      0004206715
MERCEDES-BENZ      0004207615
MERCEDES-BENZ      0004207715
MERCEDES-BENZ      4144200015
MERCEDES-BENZ      A0004206315
MERCEDES-BENZ      A0004206715
MERCEDES-BENZ      A0004207615
MERCEDES-BENZ      A0004207715
MITSUBISHI      MR911816
OPEL      4414024
OPEL      4418027
OPEL      9199256
OPEL      93192062
RENAULT      6025370850
RENAULT      7701050913
VOLVO      3345669
VOLVO      8251700
VOLVO      8602076
VOLVO      8602077
VOLVO      8602148
VAG      7H0615425
VAG      7H0615425A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 49-1939 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 49-1939 MAXGEAR:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu