Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Mercedes-benz SPRINTER 3-t Furgon (B906) 214 CDI (906.611, 906.613) (2016.04-???) 143km » 57-0063 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Furgon (b906) 214 Cdi (906.611, 906.613) (2016.04-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 57-0063 MAXGEAR

57-0063 Silnik wycieraczek MAXGEAR
maxgear 57-0063
Silnik wycieraczek 57-0063
139.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

8D1955113B/MG

numer części:

57-0063

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość połączeń5
Strona zabudowyz przodu
Ciężar [kg]1,256
nr EAN5901619502242

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 57-0063 MAXGEAR

SILNIK WYCIERACZEK VW P. PASSAT/ A4 94-01
numery OEM:
AUDI      8D1 955 113
AUDI      8D1 955 113 A
AUDI      8D1 955 113 B
VOLKSWAGEN      8D1 955 113
VOLKSWAGEN      8D1 955 113 A
VOLKSWAGEN      8D1 955 113 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 57-0063 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 57-0063 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.