Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Opel ASTRA G CLASSIC (T98) 1.7 CDTI (F08, F48) (2004.06-2009.07) 80km » 57-0124 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Astra G Classic (t98) 1.7 Cdti (f08, F48) (2004.06-2009.07) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napęd wycieraczek 57-0124 MAXGEAR

57-0124 Napęd wycieraczek MAXGEAR
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4F1955023K/MG

numer części:

57-0124

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5901619536346

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek 57-0124 MAXGEAR

MECHANIZM WYCIERACZEK AUDI A6 04- BEZ SILNIKA
numery OEM:
AUDI      4F1 955 023 K
SEAT      4F1 955 023 K
SEAT      4F1 955 119
SEAT      4F1 955 119 B
SEAT      4F1 955 119 C
SEAT      4F1 955 601
SEAT      4F1 955 601 A
SEAT      4F1 955 601 B
SKODA      4F1 955 023 K
SKODA      4F1 955 119
SKODA      4F1 955 119 B
SKODA      4F1 955 119 C
SKODA      4F1 955 601
SKODA      4F1 955 601 A
SKODA      4F1 955 601 B
VOLKSWAGEN      4F1 955 023 K
VOLKSWAGEN      4F1 955 023 K part
VOLKSWAGEN      4F1 955 119
VOLKSWAGEN      4F1 955 119 B
VOLKSWAGEN      4F1 955 119 C
VAG      4F1 955 023 K part
VAG      4F1 955 601
VAG      4F1 955 601 A
VAG      4F1 955 601 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek 57-0124 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Napęd wycieraczek 57-0124 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.