Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Volkswagen TRANSPORTER T4 Autobus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7 2.5 TDI (1998.05-2003.04) 88km » 57-0161 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T4 Autobus (70b, 70c, 7db, 7dk, 70j, 70k, 7dc, 7 2.5 Tdi (1998.05-2003.04) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 57-0161 MAXGEAR

57-0161 Silnik wycieraczek MAXGEAR
139.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

57-0161

numer części:

57-0161

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Napięcie [V]12
Ciężar [kg]1,14
nr EAN5901619594995

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 57-0161 MAXGEAR

SILNIK WYCIERACZEK RENAULT P. CLIO III/CLIO GRANDTOUR 05-
numery OEM:
RENAULT      7701061590
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 57-0161 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 57-0161 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.