Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Suzuki DR DR 650 R Dakar (SP41B) (1989.01-1991.12) 45km » 57-0237 maxgear
wybrany samochód: 
Suzuki Dr Dr 650 R Dakar (sp41b) (1989.01-1991.12) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 57-0237 MAXGEAR

57-0237 Silnik wycieraczek MAXGEAR
maxgear 57-0237
147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

57-0237

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Napięcie [V]12
JakośćO.E. (Original)
nr EAN5903364311445

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 57-0237 MAXGEAR

SILNIK WYCIERACZEK DB P. SPRINTER 99-06
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      004 820 65 42
MERCEDES-BENZ      A 004 820 65 42
VOLKSWAGEN      2D1 955 119
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 57-0237 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 57-0237 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.