Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 57-0254 maxgear

Napęd wycieraczek 57-0254 MAXGEAR

57-0254 Napęd wycieraczek MAXGEAR
maxgear 57-0254
317.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.
:10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

57-0254

dostawca:

MAXGEAR

nr EAN 5903364314927

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek 57-0254 MAXGEAR

MECHANIZM WYCIERACZEK BMW P. 5 (E60/E61)/ 6 (E63/E64) 02-10 BEZ SILNICZKA

Napęd wycieraczek 57-0254 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Napęd wycieraczek 57-0254 producenta MAXGEAR

BMW

61617131164, 61617176377, 61617179433, 61617194029, 7131164, 7176377, 7179433, 7194029

numery OEM:
BMW      61 61 7 131 164
BMW      61 61 7 176 377
BMW      61 61 7 179 433
BMW      61 61 7 194 029
BMW      7 131 164
BMW      7 176 377
BMW      7 179 433
BMW      7 194 029
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek 57-0254 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Napęd wycieraczek 57-0254 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.