Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Tata (telco) TELCOLINE (40_FD) 1.9 TDiC (2003.07-2011.12) 87km » 57-0254 maxgear
wybrany samochód: 
Tata (telco) Telcoline (40_fd) 1.9 Tdic (2003.07-2011.12) 87km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napęd wycieraczek 57-0254 MAXGEAR

57-0254 Napęd wycieraczek MAXGEAR
maxgear 57-0254
321.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

57-0254

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5903364314927

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek 57-0254 MAXGEAR

MECHANIZM WYCIERACZEK BMW P. 5 (E60/E61)/ 6 (E63/E64) 02-10 BEZ SILNICZKA
numery OEM:
BMW      61 61 7 131 164
BMW      61 61 7 176 377
BMW      61 61 7 179 433
BMW      61 61 7 194 029
BMW      7 131 164
BMW      7 176 377
BMW      7 179 433
BMW      7 194 029
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek 57-0254 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Napęd wycieraczek 57-0254 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.