Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Mercedes-benz SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (B907, B910) 415 CDI (910.040) (2020.06-???) 150km » 57-0274 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4-t Platforma / Podwozie (b907, B910) 415 Cdi (910.040) (2020.06-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

MECHANIZM WYCIERACZEK CITROEN P. NEMO 08- Z SILNIKIEM 57-0274 MAXGEAR

57-0274 MECHANIZM WYCIERACZEK CITROEN P. NEMO 08- Z SILNIKIEM MAXGEAR
maxgear 57-0274
224.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

57-0274

producent:

MAXGEAR

Gwint zewn. [mm]M8
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz silnikiem elektrycznym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie MECHANIZM WYCIERACZEK CITROEN P. NEMO 08- Z SILNIKIEM 57-0274 MAXGEAR

MECHANIZM WYCIERACZEK CITROEN P. NEMO 08- Z SILNIKIEM
numery OEM:
CITROËN      6401.G6
FIAT      1354851080
PEUGEOT      6401.G6

Zastosowanie MECHANIZM WYCIERACZEK CITROEN P. NEMO 08- Z SILNIKIEM 57-0274 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o MECHANIZM WYCIERACZEK CITROEN P. NEMO 08- Z SILNIKIEM 57-0274 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.