Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 57-0286 maxgear

MECHANIZM WYCIERACZEK BMW P. X5/ X6 (E70/E71) 06-14 BEZ SILNIKA 57-0286 MAXGEAR

57-0286 MECHANIZM WYCIERACZEK BMW P. X5/ X6 (E70/E71) 06-14 BEZ SILNIKA MAXGEAR
maxgear 57-0286
185.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.
:10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

57-0286

dostawca:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie MECHANIZM WYCIERACZEK BMW P. X5/ X6 (E70/E71) 06-14 BEZ SILNIKA 57-0286 MAXGEAR

MECHANIZM WYCIERACZEK BMW P. X5/ X6 (E70/E71) 06-14 BEZ SILNIKA

MECHANIZM WYCIERACZEK BMW P. X5/ X6 (E70/E71) 06-14 BEZ SILNIKA 57-0286 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE MECHANIZM WYCIERACZEK BMW P. X5/ X6 (E70/E71) 06-14 BEZ SILNIKA 57-0286 producenta MAXGEAR

BMW

61614418698, 61614848603, 61617153733, 61617200510

numery OEM:
BMW      61614418698
BMW      61614848603
BMW      61617153733
BMW      61617200510
zamienniki:
V20-2209
brak
VAICO

Zastosowanie MECHANIZM WYCIERACZEK BMW P. X5/ X6 (E70/E71) 06-14 BEZ SILNIKA 57-0286 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o MECHANIZM WYCIERACZEK BMW P. X5/ X6 (E70/E71) 06-14 BEZ SILNIKA 57-0286 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.