Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Porsche TAYCAN (Y1A) Turbo S (Y1AFM1) (2023-???) 952km » 57-0286 maxgear
wybrany samochód: 
Porsche Taycan (y1a) Turbo S (y1afm1) (2023-???) 952km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

MECHANIZM WYCIERACZEK BMW P. X5/ X6 (E70/E71) 06-14 BEZ SILNIKA 57-0286 MAXGEAR

57-0286 MECHANIZM WYCIERACZEK BMW P. X5/ X6 (E70/E71) 06-14 BEZ SILNIKA MAXGEAR
maxgear 57-0286
187.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

57-0286

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyz przodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez silnika elektrycznego

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie MECHANIZM WYCIERACZEK BMW P. X5/ X6 (E70/E71) 06-14 BEZ SILNIKA 57-0286 MAXGEAR

MECHANIZM WYCIERACZEK BMW P. X5/ X6 (E70/E71) 06-14 BEZ SILNIKA
numery OEM:
BMW      61614418698
BMW      61614848603
BMW      61617153733
BMW      61617200510
zamienniki:
V20-2209
brak
VAICO

Zastosowanie MECHANIZM WYCIERACZEK BMW P. X5/ X6 (E70/E71) 06-14 BEZ SILNIKA 57-0286 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o MECHANIZM WYCIERACZEK BMW P. X5/ X6 (E70/E71) 06-14 BEZ SILNIKA 57-0286 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.