Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Głębokość zabudowy [mm] | 21 |
Moment gnący [Nm] | 45 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 25 |
Napięcie [V] | 12 |
Technika połączeń | 4 mm PIN |
Zbieżność stożka | 63 |
Wymiar gwintu | M12x1,25 |
Długość całkowita [mm] | 73 |
Rozmiar klucza | 12 mm |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Natężenie prądu [A] | 14 |
nr EAN | 5907558578461 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, dogrzewacz elektryczny 66-0039 MAXGEAR
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
N10302101, N10302102
VOLKSWAGEN | N 103 021 01 | |
VOLKSWAGEN | N 103 021 02 |
Zastosowanie Świeca żarowa, dogrzewacz elektryczny 66-0039 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, dogrzewacz elektryczny 66-0039 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.