Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa » 66-0059 maxgear

Świeca żarowa 66-0059 MAXGEAR

66-0059 Świeca żarowa MAXGEAR

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

66-0059

producent:

MAXGEAR

Konstrukcja świec żarowych zdolny do nagrzewania wtórnego
Konstrukcja świec żarowych Świeca żarowa ołówkowa
Napięcie [V] 11
Technika połączeń M4 / 2 Nm
Długość całkowita [mm] 132
Głębokość zabudowy [mm] 24
Wymiar gwintu M10x1,25
Rozmiar klucza 12 mm
Natężenie prądu [A] 15
Zbieżność stożka 119
Moment dokręcenia od [Nm] 15
Moment dokręcenia do [Nm] 20
Moment gnący [Nm] 35
nr EAN 5901619521687

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0059 MAXGEAR

ĂŽWIECA ÂťAROWA RENAULT 3,0DCI

Świeca żarowa 66-0059 ma zastosowanie do modeli samochodów

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Świeca żarowa 66-0059 producenta MAXGEAR

SAAB

05954839, 97357290

RENAULT

7701052949, 7701057806

OPEL

1214028, 1214036, 97127646, 97357290

numery OEM:
OPEL      12 14 028
OPEL      12 14 036
OPEL      97 127 646
OPEL      97 357 290
RENAULT      77 01 052 949
RENAULT      77 01 057 806
SAAB      05954839
SAAB      97357290
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Świeca żarowa 66-0059 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0059 MAXGEAR:

Waldemar, Lubsza
2019-10-23
 5/5
ok
Grażyna, Wójtowo
2023-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Polanka Wielka
2021-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.