Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Napięcie [V] | 12 |
Technika połączeń | M4 / 2 Nm |
Długość całkowita [mm] | 147 |
Głębokość zabudowy [mm] | 35 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Natężenie prądu [A] | 16 |
Zbieżność stożka | 93 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
Moment gnący [Nm] | 35 |
nr EAN | 5902659764171 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0106 MAXGEAR
FIAT | 9659279280 | |
FORD | 1096527 | |
FORD | 1309471 | |
FORD | 4612191 | |
FORD | XS7U-6M090-BA | |
FORD | XS7U-6M090-BB | |
JAGUAR | 02 JD 61164 | |
JAGUAR | C2S40053 | |
FORD OTOSAN | 1C10 6M090 AA | |
LAND ROVER | LR004377 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0106 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0106 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.