Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Napięcie [V] | 11 |
Technika połączeń | M4 / 2 Nm |
Długość całkowita [mm] | 160 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
Wymiar gwintu | M10x1,25 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Natężenie prądu [A] | 9 |
Zbieżność stożka | 93 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
Moment gnący [Nm] | 35 |
nr EAN | 5902659764263 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0115 MAXGEAR
TOYOTA | 19850-0R010 | |
TOYOTA | 19850-0R020 | |
TOYOTA | 19850-0R022 | |
TOYOTA | 19850-26010 | |
TOYOTA | 19850-26020 | |
TOYOTA | 19850-26021 | |
TOYOTA | 19850-26022 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0115 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0115 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.