Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego | |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa | |
Napięcie [V] | 11 | |
Technika połączeń | M4 / 2 Nm | |
Długość całkowita [mm] | 96 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 27 | |
Wymiar gwintu | M10x1,25 | |
Rozmiar klucza | 12 mm | |
Natężenie prądu [A] | 10 | |
Zbieżność stożka | 93 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 | |
Moment gnący [Nm] | 35 | |
nr EAN | 5902659764287 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0117 MAXGEAR
TOYOTA | 19850-64030 | |
TOYOTA | 19850-64030B | |
TOYOTA | 19850-64031 | |
TOYOTA | 19850-64050 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0117 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0117 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.