Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Napięcie [V] | 4 |
Technika połączeń | 4 mm PIN |
Długość całkowita [mm] | 120 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
Wymiar gwintu | M9x1,0 |
Rozmiar klucza | 9 mm |
Natężenie prądu [A] | 25 |
Zbieżność stożka | 93 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 8 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 10 |
Moment gnący [Nm] | 22 |
nr EAN | 5902659764362 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0125 MAXGEAR
ALFA ROMEO | 55210051 | |
FIAT | 55210051 | |
FIAT | 71772815 | |
FORD | 1724842 | |
FORD | BS 516M 090 AA | |
LANCIA | 55210051 | |
OPEL | 12 14 090 | |
OPEL | 18 26 357 | |
CHEVROLET | 55 664 219 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0125 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0125 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.