Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa » 66-0140 maxgear

Świeca żarowa, dogrzewacz elektryczny 66-0140 MAXGEAR

66-0140 Świeca żarowa, dogrzewacz elektryczny MAXGEAR
maxgear 66-0140
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

66-0140

producent:

MAXGEAR

Konstrukcja świec żarowych zdolny do nagrzewania wtórnego
Konstrukcja świec żarowych Świeca żarowa ołówkowa
Głębokość zabudowy [mm] 30
Moment gnący [Nm] 45
Moment dokręcenia od [Nm] 15
Moment dokręcenia do [Nm] 25
Napięcie [V] 12
Technika połączeń 4 mm PIN
Zbieżność stożka 63
Wymiar gwintu M12x1,25
Długość całkowita [mm] 81
Rozmiar klucza 12 mm
Moment dokręcenia [Nm] 22
Natężenie prądu [A] 14
nr EAN 5902659764515

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, dogrzewacz elektryczny 66-0140 MAXGEAR

ĂŽWIECA ÂťAROWA ALFA ROMEO 156 2,4JTD 03-

Świeca żarowa, dogrzewacz elektryczny 66-0140 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Świeca żarowa, dogrzewacz elektryczny 66-0140 producenta MAXGEAR

FIAT

71713981, 60815294

numery OEM:
FIAT      60815294
FIAT      71713981
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Świeca żarowa, dogrzewacz elektryczny 66-0140 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Świeca żarowa, dogrzewacz elektryczny 66-0140 MAXGEAR:

Waldemar, Lubsza
2019-10-23
 5/5
ok
Grażyna, Wójtowo
2023-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Polanka Wielka
2021-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.