Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 67-0025 maxgear

Termostat układu chłodzenia 67-0025 MAXGEAR

67-0025 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
140.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0025

dostawca:

MAXGEAR

nr EAN 5901619526828

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0025 MAXGEAR

TERMOSTAT VW 100C 1,8T/2,0

Termostat układu chłodzenia 67-0025 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Termostat układu chłodzenia 67-0025 producenta MAXGEAR

AUDI

06B121111D, 06B121111G, 06B121111H, 06B121111K, 6B121111D

VOLKSWAGEN

06B121111G, 06B121111H, 06B121111K

numery OEM:
AUDI      06B121111D
AUDI      06B121111G
AUDI      06B121111H
AUDI      06B121111K
AUDI      6B121111D
VOLKSWAGEN      06B121111G
VOLKSWAGEN      06B121111H
VOLKSWAGEN      06B121111K
VAG      06B 121 111 D
VAG      06B 121 111 G
VAG      06B 121 111 H
VAG      06B 121 111 K
VAG      6B121111D

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0025 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0025 MAXGEAR:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.