Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 67-0039 maxgear

Termostat układu chłodzenia 67-0039 MAXGEAR

67-0039 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
45.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0039

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5902659725981

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0039 MAXGEAR

TERMOSTAT DAEWOO 87C 2,0 16V NUBIRA Z OBUDOWĽ
numery OEM:
GMC      92062728
OPEL      4805152
OPEL      4811586
OPEL      92062728
OPEL      92067408
VAUXHALL      92062728
VAUXHALL      92067408
CHEVROLET      92062728
CHEVROLET      92067408
DAEWOO      92062728
DAEWOO      92067408
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0039 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0039 MAXGEAR:

2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.