Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Honda CBR ( - 600cc) CBR 600 RR HANNspree Ten Kate Replica (PC40) (2007.10-2008.12) 120km » 67-0040 maxgear
wybrany samochód: 
Honda Cbr ( - 600cc) Cbr 600 Rr Hannspree Ten Kate Replica (pc40) (2007.10-2008.12) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 67-0040 MAXGEAR

67-0040 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0040

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5902659727299

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0040 MAXGEAR

TERMOSTAT DB OM601-603 85C
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      004 203 09 75
MERCEDES-BENZ      004 203 10 75
MERCEDES-BENZ      601 200 00 15
MERCEDES-BENZ      601 200 05 15
MERCEDES-BENZ      6032030474
MERCEDES-BENZ      6042030075
MERCEDES-BENZ      606 203 02 75
MERCEDES-BENZ      606 203 05 75
MERCEDES-BENZ      A004 203 09 75
MERCEDES-BENZ      A004 203 10 75
MERCEDES-BENZ      A601 200 05 15
MERCEDES-BENZ      A6012000015
MERCEDES-BENZ      A6032030474
MERCEDES-BENZ      A6042030075
MERCEDES-BENZ      A606 203 02 75
MERCEDES-BENZ      A606 203 05 75
CHEVROLET      6062030275
SSANGYONG      6062030275
SSANGYONG      6062030575
DAEWOO      6012000015
DAEWOO      6062030275
DAEWOO      6062030575
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0040 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0040 MAXGEAR:

Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.