Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.6 Ti (2007.03-2012.12) 110km » 67-0042 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Mondeo Iv Turnier (ba7) 1.6 Ti (2007.03-2012.12) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 67-0042 MAXGEAR

67-0042 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0042

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5902659725998

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0042 MAXGEAR

TERMOSTAT FORD 90C MONDEO II/III 1,8/2,0
numery OEM:
FORD      1312126
FORD      1351105
FORD      1357711
FORD      1445179
FORD      1452949
FORD      1476205
FORD      1505640
FORD      4L5G-8575-BC
FORD      4L5G6575BC
FORD      4L5G8575AC
FORD      4L5G8575AD
FORD      4L5G8575AE
FORD      4L5G8575BB
FORD      4L5Z-8575-A
FORD      4L5Z-8575-AA
FORD      4L5Z-8575-AD
FORD      4L5Z-8575-B
FORD      8G9G8575AA
FORD      RT1174
FORD      RT1181
FORD      RT1189
FORD      RT1194
MAZDA      L35715170A
MAZDA      L35715170B
VOLVO      31251246
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0042 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0042 MAXGEAR:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.