Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 67-0055 maxgear

Termostat układu chłodzenia 67-0055 MAXGEAR

67-0055 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
20.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0055

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5902659726049

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0055 MAXGEAR

TERMOSTAT SUZUKI 88C 1,3
numery OEM:
DAIHATSU      16341-87208-000
DAIHATSU      16341-87282-000
DAIHATSU      16341-87290-000
DAIHATSU      16341-87583-000
DAIHATSU      16341-87781-000
DAIHATSU      16341-87786-000
DAIHATSU      16341-87793-000
DAIHATSU      16341-87795-000
DAIHATSU      1634187208
DAIHATSU      1634187583
DAIHATSU      1634187793
DAIHATSU      90048-33011-000
DAIHATSU      90048-33023-000
DAIHATSU      9004833011
INNOCENTI      6554021601
MAZDA      1A04-15-171
MAZDA      8BA2-15-171
MAZDA      8BA2-15-171A
MAZDA      AY01-15-171
MAZDA      MD115075
MAZDA      ZZS0-15-171
MAZDA      ZZS2-15-171
MAZDA      ZZS3-15-171
MAZDA      ZZS4-15-171
MITSUBISHI      MD 096658
NISSAN      21200-01B00
SUBARU      17600-82831
SUBARU      17600-82840
SUBARU      17600-82850
SUBARU      17670-82010
SUBARU      485785400
SUZUKI      1760082850
SUZUKI      1767079011
PIAGGIO      16341-87795-000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0055 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0055 MAXGEAR:

2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.