Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Volkswagen GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion (2009.11-2012.11) 270km » 67-0095 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Vi (5k1) 2.0 R 4motion (2009.11-2012.11) 270km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 67-0095 MAXGEAR

67-0095 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
maxgear 67-0095
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0095

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]83
Ilość połączeń2
MateriałTworzywo sztuczne
Ciężar [kg]0,70
uwzględnić informację serwisową
nr EAN5902659788498

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0095 MAXGEAR

TERMOSTAT FORD 83C 2,0TDCI
numery OEM:
CITROËN      1336.Y9
CITROËN      96 561 829 80
FIAT      9656182980
FORD      1 251 116
FORD      1 251 133
FORD      1 256 951
FORD      1 313 679
FORD      1 337 177
FORD      1 373 385
LANCIA      9656182980
PEUGEOT      1336.Y9
PEUGEOT      96 561 829 80
VOLVO      30711918
VOLVO      30725119
VOLVO      30735589
VOLVO      30757523
VOLVO      8653801
VOLVO      8653803
VOLVO      8653805
FORD USA      3M5Q8A586CA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0095 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0095 MAXGEAR:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.