Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 67-0096 maxgear

Termostat układu chłodzenia 67-0096 MAXGEAR

67-0096 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
maxgear 67-0096
24.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0096

producent:

MAXGEAR

Temperatura otwarcia [°c] 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 5902659788504

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0096 MAXGEAR

TERMOSTAT HYUNDAI 82C 1,4
numery OEM:
NISSAN      21200-ED000
NISSAN      21200-ED00A
NISSAN      21200-ET000
NISSAN      21200-ET01A
RENAULT      212007668R
RENAULT      7701065352
RENAULT      7701068770
HYUNDAI      25500-2B000
HYUNDAI      25500-2B400
KIA      25500-2B-001
KIA      25500-2B400
KIA      25500-38400
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0096 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0096 MAXGEAR:

2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.