Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 67-0101 maxgear

Termostat układu chłodzenia 67-0101 MAXGEAR

67-0101 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
maxgear 67-0101
23.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0101

producent:

MAXGEAR

Temperatura otwarcia [°c] 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Średnica 1 [mm] 48,0
Średnica 2 [mm] 28,0
Wysokość 1 [mm] 33,0
nr EAN 5902659788559

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0101 MAXGEAR

TERMOSTAT TOYOTA 82C 1,6-2,0
numery OEM:
DAIHATSU      90048-33069
DAIHATSU      90048-33069-000
DAIHATSU      90048-33071
DAIHATSU      90916-03046-000
DAIHATSU      90916-03069-000
DAIHATSU      90916-03090-000
NISSAN      21200-4M510
NISSAN      21200-90J00
NISSAN      21200-95F0A
TOYOTA      90080-23002
TOYOTA      90080-23003
TOYOTA      90916-03046
TOYOTA      90916-03060
TOYOTA      90916-03065
TOYOTA      90916-03069
TOYOTA      90916-03090
TOYOTA      90916-03095
TOYOTA      90916-03096
TOYOTA      90916-03109
TOYOTA      90916-03115
HYUNDAI      25500-02500
VAG      J9091603046
LEXUS      90080-23003
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0101 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0101 MAXGEAR:

2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.