Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi E-TRON (GEN) 55 quattro (2018.09-???) 408km » 67-0126 maxgear
wybrany samochód: 
Audi E-tron (gen) 55 Quattro (2018.09-???) 408km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

TERMOSTAT RENAULT MEGANE 1,5DCI 15- Z OBUDOWĄ 67-0126 MAXGEAR

67-0126 TERMOSTAT RENAULT MEGANE 1,5DCI 15- Z OBUDOWĄ MAXGEAR
maxgear 67-0126
TERMOSTAT RENAULT MEGANE 1,5DCI 15- Z OBUDOWĄ 67-0126
94.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0126

producent:

MAXGEAR

Temperatura otwarcia [°c]83
Rodzaj korpusuz obudową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT RENAULT MEGANE 1,5DCI 15- Z OBUDOWĄ 67-0126 MAXGEAR

TERMOSTAT RENAULT MEGANE 1,5DCI 15- Z OBUDOWą
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      607 200 04 15
MERCEDES-BENZ      6072000215
MERCEDES-BENZ      A 607 200 04 15
MERCEDES-BENZ      A6072000215
NISSAN      1106000Q01
NISSAN      1106000Q02
NISSAN      1106000Q0Y
RENAULT      11 06 098 13R
RENAULT      110602770R
RENAULT      110608431R
DACIA      11 06 027 70R
INFINITI      11060-00Q01
zamienniki:
J1531048
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie TERMOSTAT RENAULT MEGANE 1,5DCI 15- Z OBUDOWĄ 67-0126 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o TERMOSTAT RENAULT MEGANE 1,5DCI 15- Z OBUDOWĄ 67-0126 MAXGEAR:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.