Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi 100 C3 sedan (443, 444) 2.3 E quattro (1986.08-1990.11) 136km » 69-0173 maxgear
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Sedan (443, 444) 2.3 E Quattro (1986.08-1990.11) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0173 MAXGEAR

69-0173 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-308014

numer części:

69-0173

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów19605
Długość [mm]90
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M10 x 1,25
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Ciężar [kg]0,300
nr EAN5907558560503

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0173 MAXGEAR

KOŃC. DR. KIER. RENAULT CLIO 00- PR SMI/TRW
numery OEM:
NISSAN      48520-00QAP
RENAULT      48 52 001 51R
RENAULT      77 01 047 416
RENAULT      77 01 047 813
RENAULT      77 01 474 493
RENAULT      77 01 474 642
RENAULT      77 01 475 843

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0173 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0173 MAXGEAR:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.