Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Daihatsu HIJET Furgon (S8_) 1.0 4x4 (1986-1990) 45km » 69-0832 maxgear
wybrany samochód: 
Daihatsu Hijet Furgon (s8_) 1.0 4x4 (1986-1990) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0832 MAXGEAR

69-0832 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-314018

numer części:

69-0832

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów42482
Długość [mm]231
Grubość [mm]86,0
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M12 x 1,25
Rozmiar klucza19
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Ciężar [kg]0,88
nr EAN5902659703309

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0832 MAXGEAR

KOUC. DR. KIER. MAZDA CX-7/CX-9 2,2D/2,3TURBO 07- LE
numery OEM:
MAZDA      EG21-32-290
MAZDA      EG21-32-290A
MAZDA      EG21-32-290B
MAZDA      TD11-32-290
MAZDA      TD11-32-290A
MAZDA      TD11-32-290B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0832 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0832 MAXGEAR:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.