Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0927 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0927 MAXGEAR

69-0927 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
maxgear 69-0927
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-305052

numer części:

69-0927

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Długość całkowita [mm] 128
Gwint wewnętrzny [mm] M16x1,5
Gwint zewn. [mm] M10x1,5
parzyste numery artykułów 38569 01
nr EAN 5903364316501

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0927 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. FORD FOCUS 11-/ C-MAX 10- PR

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0927 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0927 producenta MAXGEAR

FORD

1714576, 1748237, 1780102, 1826501, AV6C3C367AA, BV6C3C367AA, BV6C3C367BA, BV6C3C367BB

numery OEM:
FORD      1714576
FORD      1748237
FORD      1780102
FORD      1826501
FORD      AV6C-3C367-AA
FORD      BV6C-3C367-AA
FORD      BV6C-3C367-BA
FORD      BV6C-3C367-BB
FORD USA      1714576
FORD USA      1748237
FORD USA      1780102
FORD USA      1826501
FORD USA      AV6C-3C367-AA
FORD USA      BV6C-3C367-AA
FORD USA      BV6C-3C367-BA
FORD USA      BV6C-3C367-BB

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0927 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0927 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.