Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda 6 sedan (GH) 2.0 MZR-CD (GH14) (2007.08-2010.10) 140km » 69-0927 maxgear
wybrany samochód: 
Mazda 6 Sedan (gh) 2.0 Mzr-cd (gh14) (2007.08-2010.10) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0927 MAXGEAR

69-0927 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
maxgear 69-0927
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-305052

numer części:

69-0927

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
Długość całkowita [mm]128
Gwint wewnętrzny [mm]M16x1,5
Gwint zewn. [mm]M10x1,5
parzyste numery artykułów38569 01
nr EAN5903364316501
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]128
Gwint wewnętrzny [mm]M16x1,5
Gwint zewn. [mm]M10x1,5
sparowany numer artykułu69-0926

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0927 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. FORD FOCUS 11-/ C-MAX 10- PR
numery OEM:
FORD      1714576
FORD      1748237
FORD      1780102
FORD      1826501
FORD      AV6C-3C367-AA
FORD      BV6C-3C367-AA
FORD      BV6C-3C367-BA
FORD      BV6C-3C367-BB
FORD USA      1714576
FORD USA      1748237
FORD USA      1780102
FORD USA      1826501
FORD USA      AV6C-3C367-AA
FORD USA      BV6C-3C367-AA
FORD USA      BV6C-3C367-BA
FORD USA      BV6C-3C367-BB

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0927 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0927 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.