Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Fiat SCUDO Platforma / podwozie (220_) 1.6 (1996.09-2006.12) 79km » 69-0934 maxgear
wybrany samochód: 
Fiat Scudo Platforma / Podwozie (220_) 1.6 (1996.09-2006.12) 79km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0934 MAXGEAR

69-0934 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MAXGEAR
maxgear 69-0934
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-315031

numer części:

69-0934

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Długość [mm]217,5
Rozmiar gwintu 1M16x1
Rozmiar gwintu 2M12x1,25
nr EAN5903364316570
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Rozmiar gwintu 1M16x1
Rozmiar gwintu 2M12x1,25
Długość przegub osiowy [mm]218

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0934 MAXGEAR

DRą»EK KIER. NISSAN JUKE 1,5DCI/1,6/1,6T 10- LE/PR
numery OEM:
NISSAN      48001-1KA0A
NISSAN      48001-1KA0B
NISSAN      48001-1KA0D
NISSAN      48001-1KE0B

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0934 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0934 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.