Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Iveco S-WAY AS260S46P LNG (2019-???) 460km » 69-0977 maxgear
wybrany samochód: 
Iveco S-way As260s46p Lng (2019-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

DRĄŻEK KIER. SUZUKI SWIFT IV (10/10-) LE/PR 69-0977 MAXGEAR

69-0977 DRĄŻEK KIER. SUZUKI SWIFT IV (10/10-) LE/PR MAXGEAR
maxgear 69-0977

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69-0977

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Rozmiar gwintu 1M18 x 1,5
Rozmiar gwintu 2M14 x 1,5
Długość przegub osiowy [mm]188

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie DRĄŻEK KIER. SUZUKI SWIFT IV (10/10-) LE/PR 69-0977 MAXGEAR

DRą»EK KIER. SUZUKI SWIFT IV (10/10-) LE/PR
numery OEM:
SUZUKI      48830-68L00
zamienniki:
J4848021
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
58121
brak
SPIDAN
V64-0079
brak
VAICO
ADK88753
brak
BLUE PRINT
0605755
brak
OCAP

Zastosowanie DRĄŻEK KIER. SUZUKI SWIFT IV (10/10-) LE/PR 69-0977 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o DRĄŻEK KIER. SUZUKI SWIFT IV (10/10-) LE/PR 69-0977 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.