Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Suzuki GSX-R (751cc - ) GSX-R 1100 /L/M (GV73C) (1990.01-1991.12) 101km » 69-0994 maxgear
wybrany samochód: 
Suzuki Gsx-r (751cc - ) Gsx-r 1100 /l/m (gv73c) (1990.01-1991.12) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

DRĄŻEK KIER. HYUNDAI I40 1,6GDI/2,0GDI/1,7CRDI LE/PR 69-0994 MAXGEAR

69-0994 DRĄŻEK KIER. HYUNDAI I40 1,6GDI/2,0GDI/1,7CRDI LE/PR MAXGEAR
maxgear 69-0994
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69-0994

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Strona zabudowyOś przednia, z lewej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie DRĄŻEK KIER. HYUNDAI I40 1,6GDI/2,0GDI/1,7CRDI LE/PR 69-0994 MAXGEAR

DRą»EK KIER. HYUNDAI I40 1,6GDI/2,0GDI/1,7CRDI LE/PR
numery OEM:
HYUNDAI      57724 3Z000

Zastosowanie DRĄŻEK KIER. HYUNDAI I40 1,6GDI/2,0GDI/1,7CRDI LE/PR 69-0994 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o DRĄŻEK KIER. HYUNDAI I40 1,6GDI/2,0GDI/1,7CRDI LE/PR 69-0994 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.