Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A5 Sportback (8TA) 3.2 FSI quattro (2009.09-2012.03) 265km » 69-1039 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A5 Sportback (8ta) 3.2 Fsi Quattro (2009.09-2012.03) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

DRĄŻEK KIER. MITSUBISHI PAJERO 2,5-3,5 00- LE/PR 69-1039 MAXGEAR

69-1039 DRĄŻEK KIER. MITSUBISHI PAJERO 2,5-3,5 00- LE/PR MAXGEAR
maxgear 69-1039
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69-1039

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Rozmiar gwintu 1M16 x 1,5
Rozmiar gwintu 2M16 x 1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie DRĄŻEK KIER. MITSUBISHI PAJERO 2,5-3,5 00- LE/PR 69-1039 MAXGEAR

DRą»EK KIER. MITSUBISHI PAJERO 2,5-3,5 00- LE/PR
numery OEM:
MITSUBISHI      MR510267

Zastosowanie DRĄŻEK KIER. MITSUBISHI PAJERO 2,5-3,5 00- LE/PR 69-1039 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o DRĄŻEK KIER. MITSUBISHI PAJERO 2,5-3,5 00- LE/PR 69-1039 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.