Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi GALANT VII (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 V6-24 (E64A, E54A) (1992.11-1996.08) 150km » 69-1192 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vii (e5_a, E7_a, E8_a) 2.0 V6-24 (e64a, E54a) (1992.11-1996.08) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOŃC. DR. KIER. CITROEN C3 16-/ DS3 09-/ DS3 15- LE 69-1192 MAXGEAR

69-1192 KOŃC. DR. KIER. CITROEN C3 16-/ DS3 09-/ DS3 15- LE MAXGEAR
maxgear 69-1192
KOŃC. DR. KIER. CITROEN C3 16-/ DS3 09-/ DS3 15- LE 69-1192
34.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.
:10 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69-1192

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]192
Rozmiar gwintu 110x1,25
Rozmiar gwintu 214x1,5
sparowany numer artykułu69-1193
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]192
Rozmiar gwintu 110x1,25
Rozmiar gwintu 214x1,5
sparowany numer artykułu69-1193

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŃC. DR. KIER. CITROEN C3 16-/ DS3 09-/ DS3 15- LE 69-1192 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. CITROEN C3 16-/ DS3 09-/ DS3 15- LE
numery OEM:
CITROËN      16 231 410 80

Zastosowanie KOŃC. DR. KIER. CITROEN C3 16-/ DS3 09-/ DS3 15- LE 69-1192 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o KOŃC. DR. KIER. CITROEN C3 16-/ DS3 09-/ DS3 15- LE 69-1192 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.