Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 G60 Syncro (1988.08-1997.05) 160km » 69-1194 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 Variant (3a5, 35i) 1.8 G60 Syncro (1988.08-1997.05) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KOŃC. DR. KIER. DB VITO 114/116/119CDI 14- LE 69-1194 MAXGEAR

69-1194 KOŃC. DR. KIER. DB VITO 114/116/119CDI 14- LE MAXGEAR
maxgear 69-1194
44.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69-1194

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyos przednia, z prawej
sparowany numer artykułu69-1195

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŃC. DR. KIER. DB VITO 114/116/119CDI 14- LE 69-1194 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. DB VITO 114/116/119CDI 14- LE
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      447 460 01 48
MERCEDES-BENZ      A 447 460 01 48

Zastosowanie KOŃC. DR. KIER. DB VITO 114/116/119CDI 14- LE 69-1194 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o KOŃC. DR. KIER. DB VITO 114/116/119CDI 14- LE 69-1194 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.