Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mitsubishi SIGMA (F2_A, F1_A) 3.0 V6 (F17A) (1990.12-1996.07) 205km » 72-1552 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Sigma (f2_a, F1_a) 3.0 V6 (f17a) (1990.12-1996.07) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 72-1552 MAXGEAR

72-1552 Mocowanie amortyzatora MAXGEAR
maxgear 72-1552
Mocowanie amortyzatora 72-1552
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-1552

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]33,5
Średnica wewnętrzna [mm]11,0
średnica zewnętrzna [mm]108,0
MateriałGuma
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,22
nr EAN5907558548822

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 72-1552 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. FORD T. FIESTA 96-/ KA
numery OEM:
FORD      1 003 914
FORD      1 012 464
FORD      1 023 587
FORD      1 101 042
MAZDA      1E00-28-012
MAZDA      1E00-28-012A
MAZDA      1E00-28-012B
FORD USA      96FB18198AG

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 72-1552 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 72-1552 MAXGEAR:

Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).