Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Opel CORSA A TR (S83) 1.5 TD (F11, M11, F19, M19) (1987.10-1993.03) 67km » 72-2413 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Corsa A Tr (s83) 1.5 Td (f11, M11, F19, M19) (1987.10-1993.03) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 72-2413 MAXGEAR

72-2413 Mocowanie amortyzatora MAXGEAR

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-2413

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Długość [mm]126
Szerokość [mm]63,0
Grubość [mm]45,5
Średnica wewnętrzna [mm]8,0
średnica zewnętrzna [mm]54,0
MateriałAluminium
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,230
nr EAN5901619512913

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 72-2413 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. FORD T. FOCUS
numery OEM:
FORD      1 233 950
FORD      1 300 459
FORD      1 490 983
MAZDA      BR55-28-910E
VOLVO      30647413
VOLVO      30678433
VOLVO      30714349
FORD USA      3M5118A116AB
FORD USA      3M5118A116GB

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 72-2413 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 72-2413 MAXGEAR:

2023-03-20
 5/5
Ok.
2023-03-20
 5/5
Ok.
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).