Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Volkswagen JETTA III (1K2) 2.0 TDI (2005.09-2010.10) 136km » 72-3013 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Jetta Iii (1k2) 2.0 Tdi (2005.09-2010.10) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 72-3013 MAXGEAR

72-3013 Mocowanie amortyzatora MAXGEAR
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-3013

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Długość [mm]137,5
Grubość [mm]66,0
Średnica wewnętrzna [mm]10,5
średnica zewnętrzna [mm]66,5
średnica zewnętrzna [mm]73,0
MateriałGuma / metal
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,41
nr EAN5902659713629

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 72-3013 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. AUDI T. A4/ A6/ EXEO/ EXEO ST 1,6-4,2 00- LE/PR
numery OEM:
AUDI      4F0 513 353 A
AUDI      4F0 513 353 B
AUDI      4F0 513 353 C
AUDI      4F0 513 353 D
AUDI      8E0 513 353 D
SEAT      4F0 513 353 A
SEAT      4F0 513 353 B
SEAT      4F0 513 353 C
SEAT      4F0 513 353 D
SEAT      8E0 513 353 D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 72-3013 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 72-3013 MAXGEAR:

Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).