Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV (2019.09-???) 125km » 72-3236 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Puma (j2k, Cf7) 1.0 Ecoboost Mhev (2019.09-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 72-3236 MAXGEAR

72-3236 Mocowanie amortyzatora MAXGEAR
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-3236

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Średnica wewnętrzna [mm]10,0
MateriałGuma / metal
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,33
Kształtokrągły
nr EAN5902659734594

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 72-3236 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. VW T. TOURAN 03-/OCTAVIA 04- LE/PR
numery OEM:
AUDI      3C0 513 353
AUDI      3C0 513 353 C
AUDI      3C0 513 353 D
SEAT      3C0 513 353
SEAT      3C0 513 353 C
SEAT      3C0 513 353 D
SKODA      3C0 513 353
SKODA      3C0 513 353 C
SKODA      3C0 513 353 D
VOLKSWAGEN      3C0 513 353
VOLKSWAGEN      3C0 513 353 C
VOLKSWAGEN      3C0 513 353 D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 72-3236 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 72-3236 MAXGEAR:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).