Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 72-3492 maxgear

Mocowanie amortyzatora 72-3492 MAXGEAR

72-3492 Mocowanie amortyzatora MAXGEAR
maxgear 72-3492
Mocowanie amortyzatora 72-3492
117.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-3492

producent:

MAXGEAR

Grubość [mm] 70,0
średnica zewnętrzna [mm] 180,0
średnica zewnętrzna [mm] 125,0
Gwint wewnętrzny [mm] M10 x 1,5
Materiał Guma / metal
Rodzaj łożyska Łożysko toczne
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 1,03
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 5902659796998

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 72-3492 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. BMW P. 1 F20/30 LE/PR 10- Z ŁOŻYSKIEM
numery OEM:
BMW      31 30 6 791 703
BMW      31 30 6 854 508
BMW      31 30 6 855 818
BMW      31 30 6 863 135
BMW      31 30 6 863 136
BMW      31 30 6 880 438
BMW      31 30 6 880 441
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 72-3492 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 72-3492 MAXGEAR:

2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
2023-03-20
 5/5
Ok.
2023-03-20
 5/5
Ok.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).