Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.K3) (1992.09-1998.09) 201km » 72-4537 maxgear
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.k3) (1992.09-1998.09) 201km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 72-4537 MAXGEAR

72-4537 Mocowanie amortyzatora MAXGEAR
maxgear 72-4537
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4537

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
parzyste numery artykułówSM5651
nr EAN5903766315713

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 72-4537 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. OPEL T. INSIGNIA 08- LE
numery OEM:
OPEL      0436428
OPEL      13242433
OPEL      13245921
OPEL      13271701
OPEL      13271705
OPEL      22834077
OPEL      22834079
OPEL      424700
OPEL      436426
OPEL      436435
OPEL      436784
OPEL      436788
VAUXHALL      13242433
VAUXHALL      13245921
VAUXHALL      13271701
VAUXHALL      13271705
VAUXHALL      22834077
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 72-4537 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 72-4537 MAXGEAR:

Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).