Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A5 kabriolet (8F7) 3.0 TFSI quattro (2011.11-2017.01) 272km » 72-4589 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 3.0 Tfsi Quattro (2011.11-2017.01) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. SUZUKI T. SWIFT 1,0/1,3/1,6 83-01 LE/PR 72-4589 MAXGEAR

72-4589 PODUSZKA AMORT. SUZUKI T. SWIFT 1,0/1,3/1,6 83-01 LE/PR MAXGEAR
maxgear 72-4589
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4589

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś tylna

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. SUZUKI T. SWIFT 1,0/1,3/1,6 83-01 LE/PR 72-4589 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. SUZUKI T. SWIFT 1,0/1,3/1,6 83-01 LE/PR
numery OEM:
SUZUKI      41910-60E00
zamienniki:
87-472-A
brak
BOGE
JSL149
brak
TRW
29340
brak
LEMFÖRDER

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. SUZUKI T. SWIFT 1,0/1,3/1,6 83-01 LE/PR 72-4589 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. SUZUKI T. SWIFT 1,0/1,3/1,6 83-01 LE/PR 72-4589 MAXGEAR:

Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).