Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Nissan TERRANO II (R20) 2.4 i 12V 4WD (1993.02-1997.12) 124km » 72-4618 maxgear
wybrany samochód: 
Nissan Terrano Ii (r20) 2.4 I 12v 4wd (1993.02-1997.12) 124km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. NISSAN P. QASHQAI 1,5/1,6/2,0 07- LE Z ŁOŻYSKIEM 72-4618 MAXGEAR

72-4618 PODUSZKA AMORT. NISSAN P. QASHQAI 1,5/1,6/2,0 07- LE Z ŁOŻYSKIEM MAXGEAR
maxgear 72-4618
80.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4618

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. NISSAN P. QASHQAI 1,5/1,6/2,0 07- LE Z ŁOŻYSKIEM 72-4618 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. NISSAN P. QASHQAI 1,5/1,6/2,0 07- LE Z ĂşOÂťYSKIEM
numery OEM:
NISSAN      54321JD00B
NISSAN      54325ED02A
NISSAN      54325JE20C
NISSAN      54325JE21C

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. NISSAN P. QASHQAI 1,5/1,6/2,0 07- LE Z ŁOŻYSKIEM 72-4618 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. NISSAN P. QASHQAI 1,5/1,6/2,0 07- LE Z ŁOŻYSKIEM 72-4618 MAXGEAR:

Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).