Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen GOLF PLUS Van (521) 1.6 TDi (2009.02-2014.08) 105km » 72-4752 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Plus Van (521) 1.6 Tdi (2009.02-2014.08) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PRZEKŁADNIA KIER. PEUGEOT 206 98- 72-4752 MAXGEAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

72-4752

producent:

MAXGEAR

Długość [mm]1180
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychTRW
Liczba obrotów koła kierownicy3,3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEKŁADNIA KIER. PEUGEOT 206 98- 72-4752 MAXGEAR

PRZEKĂşADNIA KIER. PEUGEOT 206 98-
numery OEM:
CITROËN      4000AX
CITROËN      9625561580
PEUGEOT      1617933280
PEUGEOT      4000AR
PEUGEOT      4000CS
PEUGEOT      4000EW
PEUGEOT      4000EY
PEUGEOT      4000GA
PEUGEOT      4000HF
PEUGEOT      4000NQ
PEUGEOT      4000NS
PEUGEOT      4000XH
PEUGEOT      9677198580
PEUGEOT      9677198680
zamienniki:
52299
brak
SPIDAN
JRP695
brak
TRW
26G35207
brak
CARDONE
26G35305
brak
CARDONE
11-0276
brak
ELSTOCK
11-0618
brak
ELSTOCK
11-0747
brak
ELSTOCK
K S01 900 005
brak
BOSCH

Zastosowanie PRZEKŁADNIA KIER. PEUGEOT 206 98- 72-4752 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.