Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV (2020.04-???) 125km » 72-5106 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V362 Autobus (f3) 1.0 Ecoboost Phev (2020.04-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator 72-5106 MAXGEAR

72-5106 Łożyskowanie, amortyzator MAXGEAR
maxgear 72-5106

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

MGZ-508034

numer części:

72-5106

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
MateriałGuma / metal
Ilość na oś2
Średnica wewnętrzna [mm]14
nr EAN5903766324913

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator 72-5106 MAXGEAR

TULEJA AMORT. RENAULT P. MASTER 2,0-2,8 97-
numery OEM:
NISSAN      56111-00Q0A
NISSAN      56111-00QAA
OPEL      106946
OPEL      4402986
OPEL      4417955
OPEL      4500240
OPEL      4500686
OPEL      9110986
OPEL      9160540
OPEL      9160986
RENAULT      543023522R
RENAULT      7700310737
RENAULT      8200024946
RENAULT      8200097808
RENAULT      8200715101
RENAULT      8660001296
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator 72-5106 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, amortyzator 72-5106 MAXGEAR:

Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.