Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Renault MEGANE I Grandtour (KA0/1_) 1.8 16V (KA0S, KA12, KA1A, KA1M, KA1R) (2001.01-2003.08) 115km » 72-6593 maxgear
wybrany samochód: 
Renault Megane I Grandtour (ka0/1_) 1.8 16v (ka0s, Ka12, Ka1a, Ka1m, Ka1r) (2001.01-2003.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZESTAW TULEI PRZEKŁ. KIER. AUDI Q7 06-15 72-6593 MAXGEAR

72-6593 ZESTAW TULEI PRZEKŁ. KIER. AUDI Q7 06-15 MAXGEAR
maxgear 72-6593
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

72-6593

producent:

MAXGEAR

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez przegubów kulowych

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW TULEI PRZEKŁ. KIER. AUDI Q7 06-15 72-6593 MAXGEAR

ZESTAW TULEI PRZEKĂş. KIER. AUDI Q7 06-15
numery OEM:
VAG      2H0422405
VAG      7L0422405
VAG      7L6422062N
VAG      7L6422062P
VAG      7L6422062PX
VAG      7L6422062SX
VAG      7L6422063BV
VAG      7L6422063BX
VAG      7L6422063CV
VAG      7L6422063CX
VAG      7L6422063D
VAG      7L6422063DV
VAG      7L6422063DX
VAG      7L8422062
VAG      7L8422062E
VAG      7L8422062EV
VAG      7L8422062EX
VAG      7L8422062F
VAG      7L8422062FV
VAG      7L8422062FX
VAG      7L8422062G
VAG      7L8422062GX
VAG      7L8422062H
VAG      7L8422062HX
VAG      7L8422062J
VAG      7L8422062JK
VAG      7L8422062JX
VAG      7L8422062K
VAG      7L8422062KV
VAG      7L8422062KX
VAG      7L8422062L
VAG      7L8422062LX
VAG      7L8422062M
VAG      7L8422062MX
VAG      7L8422062N
VAG      7L8422062NX
VAG      7L8422062P
VAG      7L8422062PX
VAG      7L8422062Q
VAG      7L8422062QX
VAG      7L8422062T
VAG      7L8422062TX
VAG      7L8422062V
VAG      7L8422062X

Zastosowanie ZESTAW TULEI PRZEKŁ. KIER. AUDI Q7 06-15 72-6593 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.