Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel KADETT E Combo (T85) 1.6 i (C25, D25) (1991.08-1994.07) 75km » 82-0523 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Combo (t85) 1.6 I (c25, D25) (1991.08-1994.07) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-0523 MAXGEAR

82-0523 Zacisk hamulca MAXGEAR
maxgear 82-0523

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-0523

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28,0
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]302,0
MateriałStal
Ciężar netto [kg]4,9
nr EAN5902659797797

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0523 MAXGEAR

ZACISK HAM. RENAULT P. MASTER 10-/MOVANO/NV400/INTERSTAR LE
numery OEM:
NISSAN      41011-00Q0K
OPEL      4419941
OPEL      93167542
OPEL      93169542
RENAULT      410110092R
RENAULT      410111997R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0523 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0523 MAXGEAR:

Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu