Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Saab 9-3 Kombi (E50) 2.8 Turbo V6 (2008.05-2015.02) 276km » 82-0643 maxgear
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Kombi (e50) 2.8 Turbo V6 (2008.05-2015.02) 276km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-0643 MAXGEAR

82-0643 Zacisk hamulca MAXGEAR
maxgear 82-0643
104.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-0643

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]35
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10,0
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]262,0
MateriałStal
Ciężar netto [kg]1,6
nr EAN5903364300968

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0643 MAXGEAR

ZACISK HAM. MITSUBISHI T. SPACE RUNNER 91-02 LE
numery OEM:
MITSUBISHI      MB857333
MITSUBISHI      MR493783
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0643 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0643 MAXGEAR:

Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu