Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH) 2.5 TDI (1999.05-2006.07) 90km » 82-0940 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-46 Ii Furgon (2da, 2dd, 2dh) 2.5 Tdi (1999.05-2006.07) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

MOCOWANIE ZACISKU HAM. NISSAN T. X-TRAIL 2,0-2,5 4X4 01-13 LE/PR 82-0940 MAXGEAR

82-0940 MOCOWANIE ZACISKU HAM. NISSAN T. X-TRAIL 2,0-2,5 4X4 01-13 LE/PR MAXGEAR
maxgear 82-0940
84.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-0940

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś tylna

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie MOCOWANIE ZACISKU HAM. NISSAN T. X-TRAIL 2,0-2,5 4X4 01-13 LE/PR 82-0940 MAXGEAR

MOCOWANIE ZACISKU HAM. NISSAN T. X-TRAIL 2,0-2,5 4X4 01-13 LE/PR
numery OEM:
NISSAN      44001-8H300
NISSAN      44001-8H30A
NISSAN      44001-JG00A
NISSAN      44011-8H300
NISSAN      44011-8H30A
NISSAN      44011-JG00A

Zastosowanie MOCOWANIE ZACISKU HAM. NISSAN T. X-TRAIL 2,0-2,5 4X4 01-13 LE/PR 82-0940 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o MOCOWANIE ZACISKU HAM. NISSAN T. X-TRAIL 2,0-2,5 4X4 01-13 LE/PR 82-0940 MAXGEAR:

Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu