Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi 60 Variant (613, 615) 1.5 (1968-1972) 55km » 82-1040 maxgear
wybrany samochód: 
Audi 60 Variant (613, 615) 1.5 (1968-1972) 55km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-1040 MAXGEAR

82-1040 Zacisk hamulca MAXGEAR
maxgear 82-1040
Zacisk hamulca 82-1040

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-1040

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
MateriałAluminium
Średnica 1 [mm]38
nr EAN5903766336664

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-1040 MAXGEAR

ZACISK HAM. CITROEN T. C6 2,2-3,0 HDI 05- PR
numery OEM:
CITROËN      4401 J5
PEUGEOT      4401 J5
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-1040 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-1040 MAXGEAR:

Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu